Hartelijk dank voor uw aanvraag. U ontvangt van ons een e-mail bericht ter bevestiging.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op via klantenservice@hulpmiddelaar.nl.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Hulpmiddelaar
Tinybot "Tessa" via SET
Met het huren van de Tessa krijgt u de mogelijkheid om deze Tinbot specifiek in te stellen voor uw cliënt.
Hoe werkt Tessa:
Tessa is verbonden met het internet Tessa staat op een centrale plek in het huis van de bewoner. Zij moet eerst verbinding maken met het internet via het lokale WiFi netwerk. Nadat ze verbinding heeft gelegd, is zij klaar voor gebruik. Nu kan ze taken en herinneringen uitspreken die worden doorgestuurd via een web-app.
Via een web-app kan je Tessa instellen Je kunt als familielid, mantelzorger of zorgverlener met iedere smartphone, tablet of laptop met internet in de web-app komen. Net zo eenvoudig als een agenda, schrijf je een berichtje en selecteer je het tijdstip wanneer Tessa het moet melden. Je kunt een berichtje inplannen op elk moment, vanaf elke locatie, wanneer het jou uitkomt.
Tessa spreekt de berichtjes uit op de ingestelde tijden Tessa haalt steeds het laatste dagprogamma op via het internet. Wanneer het tijd is, zal ze het berichtje uitspreken. Ze speelt altijd eerst een deuntje vooraf om de aandacht te trekken, vervolgens het tijdstip, en daarna volgt het berichtje.
Voor vragen bel onze klantenservice
088 – 2052 800
(op werkdagen bereikbaar van 8:30 uur tot 12:30 uur)